Job 69 van 205


Report this listing

Solliciteren



Bediende customer service in medische sector /X)


Functie

Als klantendienstmedewerker ben je samen met je collega’s hét commerciële aanspreekpunt voor onze klanten, bij al hun bestellingen, vragen en klachten.

  • Je staat dagelijks onze klanten te woord via telefoon of e-mail en beantwoordt vakkundig al hun productvragen.

    -> Wist je dat je als klantendienstmedewerker bij onze klant dagelijks zo'n 200 oproepen verwerkt omtrent een productgamme van meer dan 40 000 artikelen?

  • Je beantwoordt vragen over de beschikbaarheid van bepaalde producten en plaatst indien nodig bestellingen.

  • Je bent een belangrijke schakel in de informatieverlening van de apotheker naar zijn patiënt.

  • Je rapporteert rechtstreeks aan de teamleader van de klantendienst.

Belangrijk:

  • Je werkt in een wisselend uurrooster: 8u30 tot 17u OF 8u45 tot 17u15 OF 10u45 tot 19u . Mogelijkheid tot het werken van deze vaste 'late' shift is bespreekbaar.
  • Je werkt steeds 1 op 2 zaterdagvoormiddagen van 8u30 tot 12u15. Werk je op zaterdag, dan bij je sowieso een halve dag in de week thuis.
  • 1 zaterdag om de 2 maanden moet je een volledige dag werken (beurtrol) van 9u tot 15u30.

Iets voor jou?! Lees dan zeker verder!

Jouw profiel

Als klantendienstmedewerker

  • Streef je elke dag opnieuw naar een uitmuntende klantenservice en klanttevredenheid. Iemand met de glimlach verder helpen zit je in het bloed en dat heb je idealiter al bewezen in een eerste ervaring op een klantendienst.
  • Naast deze commerciële feeling heb je een georganiseerde, nauwkeurige en hands-on manier van werken.
  • Je bent communicatief sterk en denkt probleemoplossend. Kunnen zaken beter? Dan willen we dat heel graag van jou horen.
  • Je beschikt over een gezonde dosis stressbestendigheid en staat stevig in je schoenen.
  • Een achtergrond als apotheekassistent(e) is een absolute nice to have maar gezonde interesse in de medische sector helpt je zeker al een hele stap op weg...
  • Je bent administratief onderlegd en Microsoft Office kent voor jou nog weinig geheimen.

  • Je spreekt mooi algemeen Nederlands en bent een echte problemsolver.

Kun je blind typen en ben je een commerciële duizendpoot?

Aanbod

Wij bieden jou:

  • Een start op interim-basis met kans op vast contract.
  • Je krijgt een stevige, intensieve opleiding van 6 maanden aangeboden.
  • Een aantrekkelijk loonpakket in lijn met je ervaring en competenties, aangevuld met maaltijdcheques van 4,95€/dag en hospitalisatieverzekering  (Startloon zonder enige ervaring: € 15,21/uur - ervaring wordt meegenomen)
  • Een uitdagende job waarbij vernieuwing, collegialiteit en een hands-on mentaliteit centraal staan.
  • Een plaats binnen een dynamische vestiging met aangename collega’s, die jou heel graag begeleiden en hun kennis met jou delen, zodat jullie samen nóg beter worden.
  • Een goede work-life balance met wisselende werkuren in een Belgisch bedrijf met een sterk groeiverhaal
  • Je komt terecht in een heel stabiele sector en binnen een klein, enthousiast team. De 4 klantendienstmedewerker zijn op zoek naar een nieuwe collega die een echte teamplayer is!

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht